Around the home

Around the home

Flower power

Zima coraz bliżej..jak to brzmi, biorąc pod uwagę fakt, że zima jest już od dawna ;) a mnie powoli zaczyna brakować wiosny, słońca i kolorów. I dlatego postanowiłam wprowadzić do mojego mieszkania trochę radości w postaci kolorowych kwiatów.
I tak w ten weekend zapraszam do mojej domowej kwiaciarni ;)









Posted in , , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

4 Responses to Flower power

  1. Po tych zdjęciach, aż trudno uwierzyć, że mamy styczeń�� szczególnie te piękne, rozkwitające tulipany przykuły moją uwagę. A do wiosny tak daleko... dobrze, że chociaż można nacieszyć oko takimi zdjęciami��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tymi tulipanami próbuje przyciągnąć wiosnę :) może się skusi i przyjdzie ;)

      Usuń
  2. śliczne tulipany! A te niebieskie kwiatki są naturalne? co to za kwiat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety te niebieskie kwiatki są sztucznie barwione - jest to chryzantema anastazja - ale tulipany jak najbardziej naturalne :)

      Usuń

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.