Around the home

Around the home

Poznań - miasto designu

Po prawie tygodniowej przerwie przychodzę do Was z odkrytym w ostatnim czasie Poznaniem ;) a głównie z artystyczno - designerską stroną Poznania. To mogłoby być moje miasto! Niesamowite kamienice, klimatyczne uliczki, kolorowe kwiaty w przydrożnych budkach w środku zimy. Ale największe wrażenie zrobiło na mnie centrum designu - Concordia Design - miejsce pracy wielu poznaniaków, ale także miejsce, gdzie można posiedzieć w niezwykle inspirującym klimacie i naprawdę dobrze zjeść :)

Dla Was przywiozłam garść kreatywnych inspiracji na ten weekend, abyście mogli i Wy poczuć ducha tego niesamowitego miejsca. Twórczego weekendu! :)
















Posted in , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Poznań - miasto designu

  1. Brakowało nowych zdjęć przez ten tydzień! Nigdy nie byłam w Poznaniu i do tej pory mnie nie ciągnęło. Po tych zdjęciach jednak stwierdzam jedno: WARTO! Aż się wierzyć nie chce, ze te zdjęcia są robione w polskim klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęcam do Poznania :) sama bym jeszcze pojechała w celach całkowicie rekreacyjnych pozwiedzać to i owo :)

    OdpowiedzUsuń

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.