Around the home

Around the home

Unique home decor ideas for Christmas - red&white part 2

Nie mogłam się oprzeć :) Szaleństwo zakupowe trwa i ja także poddałam się urokowi świątecznych zakupów. Oczywiście w pierwszej kolejności nabyłam prezenty dla najbliższych, ale sobie samej prezenty równie przyjemnie się kupuje i z racji tego dopadłam sklepy, których produkty pomogą mi wytworzyć ciepłą atmosferę Świąt. A co najważniejsze nie trzeba wydawać fortuny, żeby dom na Święta był prawdziwe świąteczny.

home&you, Świecznik Chain 15 zł
Pepco, Rękawica kuchenna 9,99 zł
home&you, Kubek big chocolate 9,5 zł 
blog.styleestate.com

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

3 Responses to Unique home decor ideas for Christmas - red&white part 2

  1. bardzo fajny blog !! będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm aż się chce czekolady z takiego kubka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam płatki czekoladowe i będę się dziś nimi rozkoszować :)

    OdpowiedzUsuń

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.